Schowek (0)
Košík je prázdný

Kategorie

Kontakt

  • MEGASERWIS
    ul. Wiślańska 56
    43-430 Skoczów
    Slaskie, Poland
    DIČ 548 25 25 346
  • E-mail:info@megaserwis.cz
  • Telefon+48 33 482 79 93
    +48 502 458 013
    +48 798 177 326
  • Skypedekrets_konrad
  • Otevírací doba:Denně 8.00 - 17.00

Informace

Zvolte zemi

ČeskyAngielski

Statistiky

  • Množství produktů: 286
  • Všechny kategorie: 122
  • Produkty v akci: 11
  • Nové produkty: 0
  • Zákazníci Online: 1
» Časté otázky (FAQ)

Časté otázky (FAQ)

1. Jak se můžu zaregistrovat?

Na úvodní stránce klikněte na "Registrace nového zákazníka", po zadání Vašich kontaktních údajů (jméno, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) bude vytvořen Váš nový účet pro snadný nákup v internetovém obchodě MEGASERWIS.CZ. Po vytvoření nového účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalším vstupu do internetového obchodu MEGASERWIS.CZ se budete hlásit přes email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu.

 

2. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Po odeslání je objednávka v základním stavu PŘIJATO, stav objednávky se změní na ZPRACOVÁNO když je objednávka zabalena a odeslána na Vaši adresu. Zboží standardně odesíláme obchodním balíkem České pošty tzn. že zásilku obdržíte nejpozději do 2 dnů po odeslání. Na dobírku balíky zasíláme kurýrem GLS. Posíláme i na Slovensko! Informace o změně stavu objednávky je Vám zaslána emailem.


 

3. Vrátíte mi peníze když mi zboží nevyhovuje?

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem. Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na výměnu (ke stažení zde) do 14ti dnů od obdržení zboží.

 

 

4. Jak můžu zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte, a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato!

 

 

5. Když chci vrátit zboží, můžu vám ho poslat na dobírku?

NE! Dobírka nebude přijata. Zboží pošlete zpět standartním balíkem, po jeho přijetí Vám obratem pošleme peníze bankovním převodem.

 

 

6. Pokud nenajdu nějaký druh zboží, které nevidím na Vašich stránkách, má smysl se na něj dotazovat?

Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na internet. Většinou se snažíme připravit zboží tak aby k nim byl dostatek informací. Určitě si zavolejte nebo napište email (tuto možnost preferujeme) a bude Vám zodpovězen. Vaše podněty na sortiment jsou pro nás důležité.

 

 

7. Nabízíte nějaké slevy?

Během celého roku se můžete na našich stránkách setkávat s různými slevovými akcemi. Krom toho provádíme na internetovém obchodě sezónní výprodej za velmi, velmi výhodné ceny. Připravujeme však i další slevové programy: jedna množstevní slevy odstupňované podle částky vašeho nákupu a dále slevy pro stálé zákazníky. Vážíme si Vaší přízně a proto chceme pravidelné zákazníky touto cestou odměnit. Na našem obchodě se zatím pro nákup musíte registrovat. Na stránkách se můžete pohybovat jak jen chcete ale pokud bude chtít provést nákup, je nutné nejprve uskutečnit registraci. Ta je také nutná v případě, že máte zájem o zasílání informací o novinkách či pořádaných akcích.

 

 

8. Jaká je záruční doba na zboží?

Záruka je ze zákona 24 měsíců.

 

 

9. Jak můžu zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato!

 

 

10. Jaká je otevírací doba e-shopu?

Zadávat objednávky nebo odesílat emaily můžete 24 hodin denně. Telefonovat můžete ve všední dny Po-Pá mezi 8:00-16:00 hod. Po předchozí domluvě je možné domluvit i jiný termín s možností přizpůsobit se Vašim potřebám a to i o víkendu ale pouze po předchozí dohodě na telefonním čísle +48 33 482 79 93. Emailové otázky preferujeme a jsme schopni na ně odpovědět i mimo pracovní hodiny nebo o víkendech a mnohdy rychleji než telefonicky.


Hlavní stránka

Košík

Košík je prázdný

Akční

TOP Zboží

Nejvyhledávanější

Bestsellery

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Newsletter

Nechte si zasílat emailem novinky, akce a zajímavosti

 

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl